Bu proje, ilkokul ortaokul seviyesindeki öğrencilerin atık yönetimi, geri dönüşüm, ve doğa dostu davranışlar konusunda bilinçlenmelerini amaçlar. Projemiz sayesinde atıkların ne olduğunu öğrenecekler ve bu atıkları yeniden nasıl dönüştürebileceklerini öğreneceklerdir. Tasarladıkları ders materyalleri, oyuncaklar ve kıyafetlerle hem eğlenip hem de öğreneceklerdir.
PROJE ADI: REYCYLE-EARN-USE
Bu proje, ilkokul ortaokul seviyesindeki öğrencilerin atık yönetimi, geri dönüşüm, ve doğa dostu davranışlar konusunda bilinçlenmelerini amaçlar. Projemiz sayesinde atıkların ne olduğunu öğrenecekler ve bu atıkları yeniden nasıl dönüştürebileceklerini öğreneceklerdir. Tasarladıkları ders materyalleri, oyuncaklar ve kıyafetlerle hem eğlenip hem de öğreneceklerdir.
PROJE ADI: REYCYLE-EARN-USE
Bu proje, ilkokul ortaokul seviyesindeki öğrencilerin atık yönetimi, geri dönüşüm, ve doğa dostu davranışlar konusunda bilinçlenmelerini amaçlar. Projemiz sayesinde atıkların ne olduğunu öğrenecekler ve bu atıkları yeniden nasıl dönüştürebileceklerini öğreneceklerdir. Tasarladıkları ders materyalleri, oyuncaklar ve kıyafetlerle hem eğlenip hem de öğreneceklerdir.
Okulumuz bünyesinde geliştirilen e-twinning projesi kapsamında üretkenlik kazanan öğrencilerimiz ders materyalleri, oyuncaklar ve kıyafet gibi farklı alanlarda kendilerini geliştireceklerdir. Hem eğlenip aynı zamanda da öğrenen öğrencilerimiz atıklar hakkında çok daha bilinçli bireyler olma yolunda ilerlemektedirler.
Daha temiz çevre daha temiz bir dünya için yürüttüğümüz projemiz öğrencilerimizin ve çevrenin ilgi odağı olarak çalışmalarına devam etmektedir.
PROJECT NAME: REYCYLE-EARN-USE
his project aims to raise awareness among primary and secondary school students about waste management, recycling, and environmentally friendly behaviors. Thanks to our project, they will learn what waste is and how to recycle it. They will have fun and learn with the course materials, toys, and clothes they design.
Our students, who have gained productivity within the scope of the e-twinning project developed within our school, will improve themselves in different areas such as course materials, toys, and clothes. Our students, who have fun and learn at the same time, are progressing towards becoming much more conscious individuals about waste.
Our project, which we carry out for a cleaner environment and a cleaner world, continues its work as the center of attention of our students and the environment.